Klachten procedure

Lees voor met webReader

Stichting OnbeperktSport probeert u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Het kan het voorkomen dat de dienstverlening niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Hieronder vindt u procedure waarop u een klacht kunt indienen en het verdere verloop van uw klacht.  Wij nemen u klacht altijd serieus. En proberen tot een oplossing te komen.

U kunt een klacht indienen als u gebruik maakt of heeft gemaakt van de diensten of leveringen van Stichting OnbeperktSport en hier ontevreden over bent.
Dien u klacht zo snel mogelijk in. Wij nemen geen klachten meer in behandeling als deze langer dan 3 maanden oud is..

Stichting OnbeperktSport heeft een klacht omschreven als een uiting van onvrede betreffende de dienstverlening, een product van Stichting Onbeperkt Sport of gedrag van een medewerker.
Klachten  die over het verwerken van persoonsgegevens gaan, worden niet in behandeling genomen i.v.m de privacyregeling van toepassing.

U kunt uw klacht op verschillende manieren kenbaar worden gemaakt:
In een persoonlijk gesprek met betrokken medewerker. De betrokken medewerker kan dan zijn of haar handelswijze toelichten. Vaak zal een persoonlijk gesprek tot een oplossing leiden.

U kunt ook de klacht schriftelijk indienen.
Hiervoor dient u de klacht per post of per email met een uitgebreide omschrijving van de klacht en met u persoonlijke gegevens te sturen aan:
secretariaat@onbeperktsport.nl
of per post:
Zandzuigerstraat 15,  1333MV   Almere.

Voortgang van de procedure:
Na ontvangst zal het secretariaat uw klacht inschrijven.
U ontvangt binnen 7 werkdagen een ontvangstbevestiging.
Uw klacht wordt behandeld door het betreffende bestuurslid.
het bestuurslid onderzoekt de klacht en neemt contact met u op.
Het bestuurslid zal proberen binnen een maand tot een onderlinge oplossing te komen en
u mededelen welke maatregelen Stichting OnbeperktSport neemt naar aanleiding van uw klacht.